luni, 1 septembrie 2008

Somn

Mi-e somn, da,da,da m-as culca..dar mi-e teama ca nu o sa ma mai scol. Daca mor in somn? Daca vine un inger sau un drac si ma ia in timp ce dorm? O sa fiu ofticat pe vecie ca nu am apucat sa dorm si eu mai mult. Totul e de'a'n'pulea....somnul putzin, alarma unei masini care suna si nu te lasa sa dormi, ingerul-drac care te ia la EL, job'ul care te preseaza sa te scoli dimineatza, insomnia, gandul la gagika care tocmai ti-a dat papucii, manelele vecinului, gandul la primul comment dat de cioci pe blog, toate astea contribuie cu brio la marimea cearcanelor, ochilor roshii si ciufutzelii de a doua zi. Dar daca stai sa te gandesti putzin.....la ce sa dormi? Pentru ce? Sa mai pierzi putin din viatza? Sa te odihnesti? Si daca esti odihnit ce? Faci mai multe lucruri interesante? Poate ca da, poate ca esti mai operativ la job, da draqu stie cand esti operativ si cand nu. O sa imi fixez privirea pe un punct de pe tavan si o sa stau asa cu orele.

Un comentariu:

serban spunea...

mai bine bei ma,lasa dracu punctu' ala din tavan.