miercuri, 3 septembrie 2008

O seara de iulie

Am aratat cu degetul catre ei si le-am strigat ”in genunchi, avortonilor retardati cu coji de seminte printre dintzi!!!” In acel moment seful gashtii, venea inspre mine alergand si injurand cu un fier forjat ridicat amenintator cu gandul de a ma lovi, dar deodata cazu' ca si trasnit la pamant, din nas incepuse sa ii curga sange iar fierul forjat era undeva pe asfaltul fierbinte la 2 m distanta de trupul cazut. Intr-o fractiune de secunda, sangele care mi se scursese in talpi de teama, tzashni cu putere in toate vasele de sange si culoare imi reveni la normal. Ceilalti din gashca cu privirile uimite si speriati au inceput sa vorbeasca intre ei nestiind ce anume s-a intamplat. Au crezut ca eu l-am doborat cu ceva de la distanta, un pistol cu amortizor (ca nu s-a auzit nimik) sau un cutzit aruncat sau efectiv hipnoza. Cuprinsi de spaima, au inceput sa fuga care incotro pana am ramas singur cu cadavrul in mijlocul strazii. Atunci din senin a aparut Andra pe chopperul ei nou noutz care m-a vazut din intamplare, m-am urcat pe locul din spate si am plecat in Jack sa bem ceva rece. A doua zi, la televizor, in toate ziarele, pe toate posturile de radio, se vorbea de liderul gashtii delicventilor care a murit intr-un stupid mod si anume ca a facut infarct in mijlocul strazii in timp ce se ducea singur catre casa, nefiind gasit niciun martor dosarul s-a inchis ora decesului 19:27, locul decesului – ghetoul Ferentari, nu exista martori (niciunul dintre cei de acolo nu ar fi contactat politia sa spuna ce au vazut).

.....da...... mai luam cate una?...pai si daca plecam ce facem ca eu am baut nu mai pot conduce. OK, ma duc eu sa iau.

Niciun comentariu: