joi, 4 septembrie 2008

Cine mi-a furat gutuile???

Timp de o luna de zile am trecut in fiecare dimineatza pe langa un pom. Mai exact un gutui care avea cam 12 gutui mari si frumoase. Gutuiul se afla in curtea bisercii Sf. Elefterie din Cotroceni (biserica mica cea aproape de piatza nu cea mare de la Eroilor). Mi s-a parut o chestie mishto ca in centrul Bucurestiului sa fie un gutui cu fructe in el si sa nu existe tziganusi care sa se catzere in el. Si am trecut si dimineatza si seara pe langa el si ma uitam cum cresc gutuile si deveneau tot mai frumoase si ma uimeam ca nimeni nu le aduna. Normal ca eu mi-am pus in minte sa iau doua gutui din el dar ma gandeam sa le mai las sa se mai coaca putzin. Acum trei zile mai exact pe 2.09.2008 cand am iesit de la job si ma indreptam catre metrou am traversat eu spre biserica sa trec pe sub gutui si sa ma mai uit la el si am constatat cu stupoare ca nu mai era nicio gutuie. Asadar cineva la fel ca si mine a urmarit evolutia gutuilor din gradina bisericii, oare popa? M-as duce sa il intreb :"ia spune coaie, tu ai luat gutuile din pom?"

Mai stie careva vreun gutui in Bucuresti?

Un comentariu:

Anonim spunea...

toate blogurile sunt despre betie si pula. ce funny ...