vineri, 12 septembrie 2008

Amintiri, amintiri

-pai stateam azi si ma gandeam la nimik, cand deodata imi vine in cap (nu stiu de ce ca ma uitam la un Logan) cum ma duceam cu mama in piatza Delfinului sa vindem borcane de 400 de grame si 800 de grame, aveam cred ca vreo 6 ani si se intampla prin 87'. - cam trista amintirea dpmdv.
-mi-am mai adus aminte cum trageam cu cornete cu var'miu in bunica'mea si i se infigeau in vesta crosetata de ea insasi si cum adormea saraca si noi ii bagam betze de chibrit intre toate degetele de la picioare si normal ca dadeam foc.
-mi-amintesc vacantele petrecute la bunica'mea cand facea niste gogosi minunate si impartea la toti copii de pe strada. (gogosi mai face si acum dar nu mai sunt copii la care sa dea ca toti au crescut :))
-mi-am amintit prima mea aventura la pescuit cu verii mei de la tzara cand au hotarat ca m-am facut mare si ma pot lua la pescuit si eu am scapat toate ramele in apa si nu am facut altceva decat sa stam pe malul lacului si sa terminam bautura ca oricum nu mai aveam cum sa pescuim.
-prima iesire cu mama la muzeul Antipa (cls a 7'a), excursia in care am avut de ales sa merg la munte bandajat si cu dureri groaznice sau sa stau in Bucuresti sa ma curete (eram oparit cu ceai pe picior) - am ales excursia - defapt cred ca a fost prima alegere imp. din viatza mea la care tata m-a lasat sa aleg si nu mi-a impus sa stau in Buc ca sa merg la doctor.
-sedintele cu parintii ca de fiecare data se lasa cu cearta si capace si eu faceam pe bolnavu';
-derdelusul din spatele blocului si sania de inox facuta de tata;
-greata pe care o simteam zi de zi in drum spre gradinita si scoala (generala); URASC SCOALA

va urma.

...si totusi nu i-am spus ca o iubesc.

Niciun comentariu: