duminică, 28 septembrie 2008

Leapsa cu iz de iad

Tocmai am primit o leapsha, o altfel de leapsha....leapsha diavolului de la un nou prieten....nu, nu diavolul insusi, ci ala mic al lui si anume Alex .

Cu caractere demonice el a scris asa si mi-a aruncat blestemul :" Uite ca m-a traznit o idee. Nu m-a traznit asa tare ca nu ma doare, dar m-a traznit si trebuie sa o scriu (iar ma repet, stiu). N-o sa te pun sa te ridici sa te duci sa iei o carte din raft(asa cum am vazut un pic mai devreme o leapsa), o sa te pun sa faci ceva mai simplu si sa ne comunici si noua rezultatul... Ca tot ma (auto)intitulez satanist si traiesc in buna colaborare cu "the number of the beast" (666 pentru cei care au un lapsus, sau intamplator s-au agatat mai mult de simbolurile crestine) o sa te rog sa deschizi un playlist, copiaza toata muzica disponibila acolo si spune-mi ce melodie se afla pe pozitia... da, ai ghicit, 666.

La mine, Haggard - Firmus in A minor (na ca s-a nimerit)

Ca sa o dau mai departe, leapsa merge mai departe la Nicu, un om nou dar cu aceleasi vechi deprinderi (he he). Acum sa te vad.


P.S. n-are sens sa mentionez ca nu trebuie sa alegi ceva intelectual samd and stuff, un pic de sinceritate nu strica niciodata! :P"

Acum intervin eu si raspund la "blestem" cu aceiasi moneda.
-raspunsul este : melodia nr 666 din playlistul meu este Axel Rudi Pell - Falling Tears

Acum ca eu am scapat o dau si eu mai departe. Asa ca DOG esti "blestemat" sa raspunzi!

2 comentarii:

Anonim spunea...

vocea se potriveste cu ideea lepsei: tom waits, cu rains on me...
o fi bine, o fi rau, asta a iesit

serban spunea...

Biiine mah!
Deep Purple - Under The Gun a iesit la numar din lista cu manele rock.
piss & u know the rest.
dog.