joi, 4 septembrie 2008

hi5 si alte porcarii...

azi am primit un mail cu o invitatie la nu stiu ce lant de plantat copaci...cum ca daca iti faci cont se planteaza un copac, daca aduci 10 prieteni se planteaza 10 copaci pana se formeaza o padure....nu prea am inteles eu prea bine....ideea e ca a venit din partea lui Lucian. Si scria foarte frumos sub poza lui Lucian ca "Lucian wants to be your friend"...ba, mie mi s-a cam luat de siteurile astea, hi5, tagged, tree plants etc.... Mi-am spus in gand cu voce tare....CACAT, LUCIEN E DEJA PRIETENUL MEU, AM BAUT CU EL, AM FOST IN PLIMBARI CU EL, AM AVUT TOT FELUL DE DISCUTII INTERESNTE CU EL - E DEJA PRIETENUL MEU SI EL STIE ASTA...CUM SA VREA EL CARE E PRIETENUL MEU SI EU AL LUI SA VREA SA FIE PRIETENUL MEU SI EU AL LUI ADICA SA FIM PRIETENI CAND DEJA SUNTEM PRIETENI?

Dar astia de la hi5 si restul cred ca sunt prea sociabili si vor sa fim o planeta de prieteni....huaaaa hi5 (huaaa pt ca trebuia sa stie administratorul hi5'ului ca lucien cu bafta man sunt prieteni)

Bafta Luciene.

Un comentariu:

lucian spunea...

Bafta, Bafta!

Bah, stiu ca invitatiile astea devin asa, un spam nu prea excitant. Dar am trimis ca, de, cine nu are chef baga delete si cine nu are ce face / crede in idee da accept. In rest, ce sa zic... asta e..crestem cum respiram...greu si din ce in ce mai putin.

Bah, io de bicla sper sa nu ma las. Ba chiar ma gandesc sa imi iau una tare, ca sa faca fata mediului ingrat de pe strazile bucurestene. Sa faca fata la urcat pe trotuar cand nu am loc pe sosea, sa faca fata la urcat pe trotuar cand pista de biciclisti nu are rampa de urcare pe trotuar, sa tina bine la ciocnirea cu portiere etc.

ne vedem maine, la niste pahare cu lichid.