marți, 30 septembrie 2008

Moartea, petrecere a naturii

E ok la un moment dat sa treci si prin asta, ideea e ca nu mai a apuci sa spui" bafta man, am facut'o si p'asta" dar ca distractie e ok, miros de putregai, fum de lumanari, mirosuri de tot felul de flori care ti le aduce lumea....tu esti in centrul atentiei, toti vb despre tine, toti te pupa, toti te plang. Ideea mishto e ca esti privilegiat. De ce privilegiat? Pai...se sta toata noaptea la priveghi, se mai bea cate o cafea, se fumeaza, se mai bea, se mai rade, se mananca dupa ce te bagi la culcus (2 m sub) si totul pe cheltuiala celorlalti...tu nu platesti nimik, esti belfer, simti distractia in aer dar esti prea chill sa poti face ceva. Tu doar stai si asculti, iti spui ca putzi groaznic, te intrebi de ce draqu nu aduc si ei lumanari parfumate si iti aduc numai lumanari de ceara ieftina, dar nu prea poti face figuri ca doar totul e in cinstea ta si tre sa te bucuri de ce ai.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Pana la un punct ne traim viata de parca avem tot timpul din lume la dispozitie,si toata iubirea si frumusetea la picioare.Si intr-o zi ne dam seama ca am vanat umbre,ca cei in care am crezut nu ne mai sunt alaturi,si ne inchidem in noi insine sau in bautura sau in muzica.Si nu mai recunoastem tandretea nici macar atunci cand ne trage de maneca.Si ne razbunam fara sa vrem pe altii care inca mai cred si mai viseaza.Si apoi ne transformam chiar si moartea intr-un circ,si speram ca macar atunci sa fim centrul atentiei.
Asta e drumul. ?? . Oricand o putem lua pe langa drum,totusi.
Eu personal prefer o moarte discreta si o incinerare (chiar daca e scumpa :D) care sa nu lase in urma monumente stupide la care cei care imi supravietuiesc sa se simta obligati sa vina sa aduca flori.Daca cineva vrea sa isi aminteasca de mine,sa se uite la urmele pe care i le-am sapat in suflet cat am trait,sa imi citeasca scrierile,sa asculte muzica pe care o iubeam,sa imi poarte bratarile cu tinte si lanturile.Acolo sunt si voi fi eu,nu intr-un mormant mancat de viermi.
Toate bune!