sâmbătă, 5 ianuarie 2008

Ultimii 2(doi) vikingi ramasi in viatza





















Se scoala ei cu gurile mirosind a placenta de pisica, parul ravasit si incurcat in barbi, dintzii slinosi de puteai tencui doua case cu ce racaiai de pe ei...

Ottu: bafta, facem o incursiune in sat sa omoram catziva sateni si sa dam foc la fecioare si copii?
Bafta: ba, ma bag frate...e frig afara?
Ottu: pula mea...mi-a fost frica sa deschid geamu sa nu intre frigu' si sa racesti.
Bafta: mda, plm. bagam ceva la matz si ne bagam....am ochit eu o biserica fortificata, o facem praf?
Ottu: da, scobim zidurile la baza cu pila de unghii sau asteptam cativa ani si ne strecuram printre crapaturi?
Bafta: pai nu ziceai ba ca le oprim apa si asteptam?
Ottu: ba, eu n'am sabia la mine;
Bafta: plm, a mea e infipta in canapea in sufragerie;
Ottu: ba, ce dreaq? astia au inchis azi ca e 1 ianuarie;
Bafta: imi bag pwla in ei ca oricum mie mi-e frig, hai sa luam pufuletzi ca au surprize - breloace cu "capete de craniu".

Si uite asa bravii vikingi s-au intors victoriosi acasa cu bratzele lor vanjoase pline de pufuletzi, altadata manjite cu sangele dusmanilor si iepurilor prajiti pe blocul motor de la ford fiesta.

2 comentarii:

Unknown spunea...

Fain tare =)) Imi aduc aminte de acesti 2 vikingi si de discutiile lor dar in alt format ;)) doi mapeti dragalasi pusi pe treaba dura =))

Anonim spunea...

traiasca vajnicii vikingi!! aha, deci atunci ati capturat pufuletii cu surpriza cap-de-mort?! sau denaturezi istoria de dragul literaturii?