sâmbătă, 5 ianuarie 2008

Renastere 2 - nu o sa fie trilogie

Unii renasc ca si Lazar din mormantul de stanca, altii renasc dupa nush' ce operatie, altii renasc financiar...nu sunt egoist acum dar sa'i lasam pe ei si sa vb doua trei cuvinte despre renasterea mea.

Anul 2008....da...dupa spusele unora in 2012 e sf. lumii (nu neaparat de tot) o sa mai fie o furnica si o girafa care se vor imperechea si vom exista din nou peste 6 milioane de ani.....eu vreau sa renasc spiritual prin acest blog...daca am inceput in prima zi a anului 2008 prost " ba, m-am cacat de doua ori, nu vreau sa ma spal pe dintzi, etc " acum 5 ianuarie dupa ce am dormit la dog dupa cateva beri (adv. e ca a fost cam frig)...m-am trezit cu idea de a scrie ceva si oarecum mult. O sa incerc sa scriu in fiecare zi cate ceva sau daca nu scriu sa postez cate o poza doua ca lumea sa afle si alte chestii despre mine....nu sa il cunoasca doar pe Bafta man haiosul si betzivanul....anul asta vreau sa fiu mai bun, mi-am propus...sper sa mearga..

...scriu si ma uit pe fereastra...dupa ce a nins de a pus zapada in buc pt. urmatorii 20 de ani....inca mai ninge....(apropo dog...lanturile inca le ai puse pe rotzi)...asa...sa revenim....fac acest blog si prin 2012 daca se impute treaba bag tot de pe blog pe un stik de 200 GB si il inghit...daca mor (peste ani si ani - nu, nu cant Compact) dupa ce corpul imi putrezeste cineva il va gasi si o sa vada informatia toata...cazul 2 - daca nu mor o sa ma c.c si o sa citesc eu si o sa multiplic inca 3000 de stikuri si o sa inchiriez un elicopter si o sa arunc cate 100 de stikuri in marie orase din tara.

Ei bine...asta e povestea inceperii acestui blog si renasterii mele din black (stati linistiti - roacker tot o sa fiu)....tre sa multumesc si primilor oameni pt. commenturile date la primul articol sau inceputul renasterii (dog si ruxi).

Un comentariu:

la vie spunea...

...din cate imi amintesc, atunci cand te-am cunoscut nu mi-ai parut deloc un om superficial...adev. e ca, de ceva vreme pareai a ignora mult si multe, poate era doar o impresie pe care vroiai sa o lasi sau poate ca, pur si simplu, nu aveai chef sa iti pese...e normal ca, in dif. perioade de timp, sa domine cate un alt "manta", din cei trei :)