duminică, 6 ianuarie 2008

Eu si cu ceilalti doi

Daca sunt ciufut mai raman doi ok, daca sunt fericit suntem toti trei, daca sunt suparat suntem decat doi al treilea e ok (fumeaza), daca punem pasiune, punem toti, daca e sa fac ceva serios se baga decat doi din mine ca pe al treilea il doare'n pwla, cand beau, beau toti - al treilea vomita cateodata (@#@%$)...peste tot suntem impreuna mai putzin la examene cand al doilea ramane acasa si doarme ca il doare'n cur de scoala...in schimb pe munte ne ajutam unu pe altu' mai putzin de 1 dec 2007 la cozia cand numai eu am mers pe munte ceilalti doi aveau gripa si la rucsac m-a ajutat cioci si nutzi....

In poza de mai jos eu cu mine si cu bafta....in plan departat alina.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Nu stiu care anume scrie. Sau poate e munca de echipa...
Un lucru e cert. Mi-a placut ce-am citit.

Anonim spunea...

BaftaMan, foarte tare scrierea ta. Tine-o tot asa omule ca faci bine. Dumy84 aka Mitus ;)

la vie spunea...

:)...ce se intampla cand cei trei au o polemica referitoare la luarea unei decizii, una importanta in viatza ta?