luni, 7 iulie 2008

viking dubios

Azi dim in metrou s-a pus langa mine o fata dragutza, cea mai dragutza din tot metroul (bag mana in foc si sint sigur ca nu o sa ma ard). Era cu muma'sa. Mama ei era genul de tipa (fanatic religios) parea genu de femeie religioasa (genul de femeie trecuta de a 2 tinerete care citeste carti de rugaciuni in metrou) dar nu parea femeie rea, incantatiile demonice le facea numai in camera ei si nu pe strada cum a patzit un tip pe care il stiu foarte bine sa fie scuipat pe strada de o femeie. Fiica ei adik tipa dragutza era simpla. Era delicata, avea mani frumoase, dintzi ok, parul curat, era simpla, nemachiata, era naturala, era imbracata simplu, o fustitza alba, un tricou gri, sandale modeste in picioare si niste ochi superbi, nu avea nu stiu ce lantzuri, ceasuri, kkt'uri pe care le poarta majoritatea pitzipoancelor. Am cam admirat'o ce pot sa spun, mai trageam cate un ochi la ea ca era in fatza mea dar nu ma puteam holba la ea ca deveneam dubios, viking dubios ca ascultam Manowar la player si cand asculti Black Wind, Fire And Steel nu prea poti sa ai o privire a' la Banderas si fata sa iti cada in bratze. Pot sa spun ca dimineatza in metrou a fost ok, ca decat sa am in fata mea un transpirat am avut'o pe ea. Nu stiu daca e cea mai dragutza fata din Romania dar sigur e in Top 10. Am vrut sa ii dau un biletzel cu AMR'ul si locatia dar era ma'sa cu ochii pe mine si decat sa fiu ciufulit in metrou am preferat sa inghit in sec si sa ies la Eroilor.

PS. cum as putea face o lesbiana sa se indragosteasca de mine?

2 comentarii:

Ehnansees spunea...

Chiar ti-o atras aia atentia ba,ca sa scrii un articol despre ea:)

Diana spunea...

"PS. cum as putea face o lesbiana sa se indragosteasca de mine?"
Fa o schimbare de sex.