miercuri, 2 iulie 2008

Cerere serviciu

1. programul de lucru sa fie de 6 ore pe zi de luni pana joi in intervalul 11:00 - 17:00.
2. 28 zile de concediu de odihna pe an;
3. firma sa nu fie mai mare de 3 (cu mine) ca numar de angajati;
4. nu vreau post de conducere, pt. ca nu vreau responsabilitati;
5. salariul sa se dea de trei ori pe luna in zilele de 5, 15 si 30 ale lunii;
6. sa pot avea ocazia sa sun ca nu pot ajunge intr-o zi pt. ca am baut in noaptea de dinainte f. mult iar cei 2 care lucreaza sa nu imi poarte ranchiuna pt. ca li se mai intampla si lor si nici eu nu ma supar;
7. saptamana cu 1 mai si ultima sapt din an dintre Craciun si revelion plus 3 zile dupa revelion sa avem liber.
8. locul de munca sa fie la 20 de min de mers pe jos de unde stau eu;
9. jobul sa nu aiba nimic de'a face cu contabilitatea, in rest fac orice;
10. banii sa nu ii am pe card ci cash, vreau liber si de pashte cel putzin o zi in plus fata de cele legale.

Astept oferte.

Un comentariu:

Anonim spunea...

dar cam ce salariu ai vrea sa ai la un astfel de job??? 1000 RON iti surade??