luni, 28 iulie 2008

Fuga de dentist ca de drac

Aseara in cimitir
M-am futut cu un vampir (era o ea)
Si cand am vrut sa-i dau la muie
A fugit pe cararuie.

Azi tre' sa ma duc la dentist ca mi s-a spart o masea. O sa imi umble ala prin gura, o sa ma frezeze, o sa imi bage ditamai aspiratorul de saliva in gura, o sa imi faca totul in gura, o sa fie ca si cum mi-ar da muie cu ustensilele de dentist. Daca ma gandesc la ce frica imi e de-mi vine sa plang, cred ca o sa fug si eu ca vampiru'.

De frica de dentist nu stiu cum draqu sa scap, tata imi spunea atunci cand eram mic si faceam nebunii, ca ma duce la dentist si o sa ma chinuie ala acolo. Normal ca de cand m-am marit nu am mai dat pe acolo ca ma cacam pe mine de frica, dar acum tre' sa o fac ca e cam groasa. Mi'ash pwla in ei de dintzi de kkt. Mananc, mananc, imi intra mancare, ma gandesc sa iau o scobitoare sa o scot si in loc sa scot mancarea ramasa am scos o bucata de masea....hmmm..intereseanta combinatie si era si mica ca daca era mai maricica ii dadeam o gaura si o purtam la gat.

Asa ca diseara la 8 juma cand am programare la dentist am belit'o pe pwla.

Daca'mi da dentistu' muie
O sa fug pe cararuie.

2 comentarii:

Ehnansees spunea...

:)) m-am futut cu un vampir,ba o sa fie bine! nu-ti fute nervii cu frica:)

"piss" coaie

Anonim spunea...

am citit chestia asta cu dentistul si nu m-am putut abtine sa nu zic si eu cate ceva; nu zic, fac treaba buna, dar cand au de gand sa treaca si ei de la bata si topor la lucruri mai elegante, mai delicate si mai umane? avansam in atatea directii, dar tortura a ramas tortura; pana cand? pana cand frica de dentist ?