joi, 31 iulie 2008

Poem pt. concediu....by me, me (pick me, pick me)

In tara zimbrilor cand am sa fiu

sa nu ma ingropati de viu

o sansa da'ti'mi sa mai vad

Ulpia Traiana, beat mort.


Sa beau un vin cu popa beat

la Densusi, si sa dau din cap

pe muzica rock, black

la fel de mort, adica beat.


Si cand plecam spre Maramu'

cu bautura'n nas vom fu' (?!#?)

si cu palinca de Bihor

a dracu bautura, moooor.


Spre Turda noi de vom pleca

Mihai Viteazu vom striga

ca poate da si el o bere, sa ne'm'batam....

si....eventual, o muiere.


Cand coboram catre Sibiu

eu beat mort o sa cam fiu

la nunta la Padina de vom ajunge

numai alcool sa am in sange.


Pentru ca m-ati ascultat frumos

va pup pe toti....jos

sa ne vedem in Bucuresti la o bere

sa povestim din concediu cu placere.

2 comentarii:

lucian spunea...

Baaaaaaaahhhhhhhh, Bafta, baaaaaaaaa..
imi place, bah.
deci, ca sa rezum in stilu' meu: veti avea si .. voi avea (caci va am in minte, sange, inima si literatura)de baut vin, palinca (de Bihor)si bere. Klar. beat vei fi adesea,da'nu tot timpu'..ca..de...tre sa mergi cu cashcarabeta.
noi doi o sa fim alaturea de peripetiile voastre. si, daca e sa fie, ca sa fi-o nebunie, ne sunati in miez de noapte...ca sa sopotim in soapte.
te pup pe obraz, frateste.si te strang in brate, ca, de..le lucrez...
mu-ha-haaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

Ehnansees spunea...

au ca mu-ha-ha :)) bautura impinge la fapte mari[-(, ba coaie,chiar si scrierea unui poem,e ok ba,te pup si mai jos\:D/