duminică, 2 martie 2008

Inceput de primavara si socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ

1 martie, ziua martisorului si sambata mortilor in aceiasi zi. Printr-o baie rece de martisoare, plec devreme de acasa ca vorba aia "cine se scoala devreme la dominic ajunge" am ajuns la bivol cu gandul de a merge la Tiganesti cu Panca, Mitzi si Lucien. Toate bune si frumoase, fetele, vremea, martisoarele, uratele, babele....toate erau frumoase in ziua de 1 martie. Umplem portbagaju de bagaje, paturici, carne de gratar, grataru', bere, saci de dormit si plecam. Pe muzica lu' Bon Jovi ajungem la Tziganesti, soare, frumos "nenea cumparati ghiocei? pleaca ma d'aci!" Inevitabil intram in curtea manastirii...panca cu bivolu intra si in biserica, eu cu mitzi si lucien stam afara. O maicutza batrana care se uita la mine ca la diavol venit sa"......" (gasiti voi ceva frumos de pus la puncte), ce vazuse defapt era unu care avea pe piept un mare cap de mort, niste lantzuri mari la pantalonii care erau si vechi si rupti. Cu pasi repezi intra in biserica baga doua ave maria si probabil ca m-a vorbit pe la spate "iarta'l doamne". Ies panca cu bivolu din biserica se tot uitau prin jur...hai ba sa n'o mai labarim aiurea p'aci, am venit la gratar nu la slujba (ce dreq oi vorbi asa sprijinindu'ma si de biserica). In spatele bisericii lacul tiganesti, ne gandeam noi mama mama ce misto o sa fie, cu tot bagaju din masina fiecare carand cat putea o luam prin curtile maicutzelor spre lac. Ajunsi la lac, surpriza, ia lacul de unde nu'i. Baaaa, astia au secat lacu....sa-mi bag @#$%. DA, au secat lacu ca sa faca un baraj de cacat. Dupa ce am fumat o tigara si am luat doua trei guri de bere ne-am decis sa mergem in padure, culegem 2-3 flori fac doua trei poze sa pun pe blog si mergem la bivol acasa sa facem carnea, sa bagam un iams, o bere si un cd cu Rolling Stones. A fost o zi plina de mancare foarte buna, berea excelenta, muzichie buna, jocul de iams care a durat 5 ore, somnul mic al fetelor...si ca de obicei nu pot sa plec de la Dominic decat beat cu ultimul RATB, afara pe la 22:30 surpriza.....ploua, cioci m-a recunoscut la telefon ca eram beat dar eu nu si nu....un lucru e cert - mi-a placut mult ziua de 1 martie 2008.

2 comentarii:

Anonim spunea...

doamne dumnezeule ce tsapa ati luat:)) in locu vostru acolo la lac as fi facut cu nervii

Anonim spunea...

ce tare maicuta...da omule gandeste=te ca ai speriat-o:|
:))cred ca nu o sa te uite niciodata:))nici tricou tau:X