duminică, 17 februarie 2008

Nunta la romani

...pt. astia care isi pun pirostriile e un eveniment unic (cica), ma rog...nu contest dar nu cred...ok...aia (adik el si ea) se gandesc la viatza lor de dupa nunta in care, ca sa pleci tre sa treci printro chestie numita divort, se mai gandesc si la banii care ies dupa nunta, la bautura consumata de nuntasi, mancare, ginerele isi pazeste consoarta sa nu io fure vreun nuntas (asa cum e obiceiu) dar in ziua de azi miresele ar cam face si ele ceva pt."ultima" data cu un alt hombre, etc.

Socrii..in afara de bucuria ca se marita fica'sa sau fiul, sunt cam in plus la nunta, nimeni nu ii baga in seama, incep timizi sa se cunosca intre ei (adik ambele parti - cei din partea baiatului si cei din partea fetei) - cuscrii, parca se numesc ei intre ei.

Am ajuns si la partea nuntasilor/petrecaretilor. Astia sunt cei pe care in noaptea aia ii doare'n cur, unii mai betzivi decat altii. Pe unii ii mai tzin femeile vikinge in frau, dar unii sunt slobozi, unii dau din cap pe geamparale, altii danseaza haotic pe orice gen muzical, unii sunt atat de betzi incat nici nu stiu care e mireasa, altii cad pe jos, unii dorm prin masini, altii dau la boboci prin WC'uri, unii chiar pe ei, unii rapesc miresele si le (@#$@) aduc inapoi :P.

Acum am ajuns la mine, bafta man. Am fost cam la 15 - 16 nunti in viatza mea...dar am dus la capat vreo 3. La o nunta am dormit in masina toata noaptea ca mi-a fost rau, la una am adormit si nu s-a obosit nimeni sa ma trezeasca, la una m-am imbatat crunt si nu mai stiu nimik, la una am vomitat pe mine, si multe alte cazuri....nu mai spun de faptul ca atunci cand eram mai micutz (cu buricutz :)))) in loc sa planga mireasa la cantecul (ia-ti mireasa ziua buna.....) plangeam eu. (adevarul ca la cateva nunti mi-au dat lacrimile spre deosebire de inmormantari)...nush de ce..dar s-a intamplat.

Postez o poza de la ulttima nunta la care am fost, nunta unei colege de munca in iulie 2007. O alta nunta la care am cazut la datorie in razboiul vinului. - A se observa bratara de la Artmania Sibiu 2007. Va puuuup.....hic

5 comentarii:

Anonim spunea...

Revin victorios, amintindu-ti ca ma rog pentru maturizarea psiho-afectiva a vikingului din tine! =))

Anonim spunea...

:)) cica"grow up"
u are:>:>
nu tare nu fain :|
MARFA!:d

Uba Cristian spunea...

pai bre bafta nu stii ca asa e viata? iese din @#$%^ si se duce pe *&^%. nunta e doar inceputul sfarsitului, de aia se imbata lumea, plange si jeleste.

fgc spunea...

tot pantalonii gri? nu ziceai ca i-ai dat? camasa o stiu:)mi-e dor de tine, bre...

fgc spunea...

scuze... era din 2007, mda.