sâmbătă, 8 martie 2008

8 martie - refacerea de dupa....

Pai daca aia mica s-a facut si ea mare (dar in SUA nu are voie inca alcool), am petrecut....unde altundeva decat in vechea noastra crashma The Jack, plina de fum, voie buna si metale la greu. Am baut, am fumat, ne-am distrat, toata lumea fericita, sarbatorita cocolosita "TRAIASCA CIOCI" eu fericit ca mi-am luat in primire fara proces verbal, biletul la Iron Maiden, Honk putzin necajit, liuba in verva, Dog s-a tras pe cur si a lipsit, Ana Miha strampi foarte ok si haiosi, mitzi cu pisica cumintzei si iubitzei, bivolu respect pt. jeansii rupti, Danaila cea mai tare organizatoare ever, Roxana si ea happy si putzin pilita spre dimineatza, vulturu haios rau, eu prima data in jack fara geaca de motor si lantzuri. L-am cunoscut si pe Aditza, un roacker din Constanta, am cantat si rapa, i-am cantat si sarbatoritei La multi ani (noroc ca nu a inceput sa planga) ca s-a facut ea mare dar e inca mititica pupaoash(nu stiu sa pun cratima corect asa ca scriu cum vreau ca e blogu meu) eu pe ea de fetitza cu tricou emo si shepcutza a la Gavrosh. Culcatu a fost pe la 4 dimineatza cu discutii despre a nu mai bea alcool asa mult, dar care s-a terminat cu tinut in bratze.....aaaaa...si era sa il uit pe taximetrist care mi-a dat trabucul lui sa il fumez, ca lui i se parea prea tare si nu prea il pasiona.

Una si cu una fac tot doua si in timpul betziei si dupa.....inca o seara mishto alaturi de prieteni in Jack in care mi-am adus aminte de vremurile in care ne prindea 6 - 7 dimineatza la bere si metale.

PS. Dog...te-ai tras pe cur rau de tot.

Niciun comentariu: