vineri, 28 martie 2008

Arta de a trai 1000 ani

In cazul meu sigur durata de viatza este de 900 de ani. Azi e vineri. Sunt la job. Timpul trece greu. Au trecut 56 de ore de azi dim de la ora 9. Cele 8 ore de munca din ziua de vineri sunt cele mai lungi. In cursul saptamanii de luni pana vineri astept w/e'ul si culmea e ca unii asteapta doar 4 zile eu astept cu lunile. La fel si cu kkt'ul ala de salariu, cand iei banii dupa lungi asteptari de 3 ani si cand colo e doar de pe 10 ale lunii pe urmatoarea data de 10. Cand asculti o melodie la player dimineatza catre (blow)job si te prinde acea melodie, parca nu se mai termina si te uiti in spate cand se termina si vezi ca ai parcurs 6 – 7 intersectii cu tot cu statul la semafor, dand din cap pe shustache sa nu creada lumea ca esti nebun.

Momentan e oarecum ok...dar cand voi avea 900 de ani si ma uit in urma la ceea ce am facut ce vad? Constat ca am ascultat doar 5 melodii toata viatza, am lucrat doar 2 ani de zile si m-am pisat o data pe un caine.

Diseara o sa beau. Numai asa de'al dreaq ca viatza e frumoasa si lunga.

Varianta 2. (ca prima nu a fost inca) Totul se termina repede cand faci ceva cu gashka, iubita, mama, (virgula) mineriadele se termina repede, festivalul berii, sezonul la mare,...adik lucrurile frumoase (da, si mineriadele sunt dragutze pt. unii) dureaza putzin....oare asa o fi si in iad si rai....iadul dureza mult si raiul puztin? Damnatii care ajung in iad traiesc vesnic si cei cu raiu' – tzac pac s-a terminat (nici macar Child in Time a lu' Deep Purple la harpa nu poti sa termini ca se termina raiu' inainte).

PS. am citit intr-un articol dintr-o revista, ca o explozie foarte puternica care s-a produs acum 7 milioane de ani in nu stiu ce galaxie, a putut fi vizibila saptamana trecuta de catre noi. E peste puterea mea de a ma gandi si a'mi explica lucrul asta. Vikingu de Ottu poate baga un comment cu explicatia, ca el si cu Nicolae Iorga le stiu pe toate.

Pana data viitore....piss all


Niciun comentariu: