sâmbătă, 16 februarie 2008

3 conversatii din 2007

1. Se uita lumea din 336 la doi care mergeau pe trotuarul de langa gradina botanica - el intr-um costum cu tenta de vechi si demodat, ea intr-o pereche de pantaloni stransi pe trup si format punk si o bluzita colorata cu nush ce desen, in picioare tenesi rupti, freza (roacker cu cascheta) si tarand pe jos un batz gasit in parc......ba, ne bagam? pai ce sa facem? ba, eu ma bag! asa e...ea se baga intotdeauna...mancam ceva? unde mergem? pai zic eu la impinge tava...ce vrei? - pilaf ca de obicei. ok. si eram pe strada, si vb...si vb...ea nimik...zic: FAAA, te fut!... (hahaieli la greu)...ba azi ce zi e? miercuri...aaaa e bine-fumam.

2. Sibiu: Leanooo, da dreaq sa vad cum imi sta cu ochelarii lu' david hasalhofff (normal, hahaieli)...Nutzi: ba eu ma duc sa ma cac...bine ma, te asteptam...bafta:cioci uite pe jos....sa-mi bag powla, bani..125 RON.....
Sighisoara: prima seara - camping...sar'na suntem si noi trei si suntem situatia ideala sunt eu cu ele doua si avem un sac de dormit si vrem sa dormim si noi aici ce ne puteti oferi? tipa de acolo: ba, stai ma calm...sa recapitulam @#$@ ; ok, va dau o casutza - aveam bani ca doar gasisem in sibiu :); ce am facut dupa ce ne-am cazat se deduce - am baut (nu va ganditi la prostii). A doua zi dimineatza: ba, unde plm mi-e aparatu foto? unde l-ai lasat aseara, la terasa...ai ramas fara el...ba, imi bag pula, era un aparat slabutz dar era al meu....lasa ba ca iti iei altu, hai sa facem o poza cu al meu...razi si tu (am ras...fortzat, doar ramasesem fara aparat)..Cioci stia shmecheria.

3. Vama veche: iti fac ba eu o fustitza din mohair, ca am fost croitor....ba, dar sa nu fie lunga si nici foarte scurta. Prost si bono asta, canta cu cioara aia. Mai bine de manson ca si-o suge singur....pai ce plm...ca daca as putea si eu as deveni cocosatul de la notre dame. Ba si plecam azi, ce kkt....eu plec maine, mama ce misto o sa fie, soseaua libera, mai prind o noapte (bafta plangea)...

2 comentarii:

Anonim spunea...

BA! Esti dus! Da-s mandra de neam, ca esti un dus fain! :))
Bafta!
P.S. Ma rog ptr maturizarea ta psiho-afectiva! =))

Anonim spunea...

:))) "dus fain"=))
z...cool:D
dammed in black:|
:">