miercuri, 6 februarie 2008

Adio, producator de lacrimi

Am fost si eu producator de lacrimi...cu ajutorul altora, mai exact am facut anumite persoane sa planga...atunci eram oarecum impasibil vis a vis de trairile lor in momentul acela, dar acum jur ca-mi pare rau...si daca as putea as lua in spinare pret de o ora toate necazurile oamenilor, toate sentimentele negative, toate gandurile cersetorilor, orfanilor, invalizilor, muribunzilor, etc. Tot as lua in spinare daca as putea, dar din pacate nu se poate, in schimb as putea sa port pe trupul gol o piele de capra aspra ca sa imi mai fie iertat sufletul (o sa ma gandesc bine la lucrul asta).

Din productia de lacrimi nici macar nu ies bani....asa ca ma las de aceasta afacere....

Atata timp cat soarele ne incalzeste
Atata timp cat pamantul inca roteste
Atata timp cat copii se joaca sub soare
Atata timp cat porumbeii zboara spre zare
Vreau zambere, flori si pace pe pamant.

Pentru cei care lucreaza in resurse umane.....de azi exista un post vacant de producator de lacrimi, nu plec cu acordul partilor sau demisie, ci plec subit, asa ca desfaceti'mi CM pentru absente nemotivate.

Pace

Niciun comentariu: