duminică, 4 mai 2008

Inc'o vama trecuta la CV

30.05.2008 Plecand din Bucuresti'ul torid si ajungand in vama in doar 2 ore si 40 minute, mai exact pe la orele 20:00 aveam in minte o alta vacanta de neuitat. Pai asa si a fost. Dupa ce mi-am montat cortul, am luat'o usor la pas sa iau pulsul vamii si sa vad fetzele pe care le vad de fiecare data cand ajung acolo. Dupa doua beri scurte si o promisiune lu' Dog ca nu ma imbat pana nu vine si el (adik pe la 2 noaptea) m-am apucat de alte beri in asteptarea Mimiului care m-a sunat intr-un moment nepotrivit, dar m-am bucurat tare ca m-a sunat ca ajunsesera si ei....dupa o tigara si o vorba cu cativa "brothers of true vama" am plecat in vesnica noastra epava sa ne metalizam cu grohaieli in asteptarea gastii a treia (Dog, Eagle si Moshu'). Dupa ce au ajuns si ei gashca metalica a inceput sa bea la epava cu vesnica Mihaela cu care ne vedem peste tot, si avand discutii interminabile pe care numai noi stim sa le avem...am asteptat soarele care nu prea dadea el semne ca ar mai iesi sa prindem al nu stiu catelea rasarit....dar se pare ca nu ne-a lasat la greu.

01.05.2008 plus ...


....aruncand un ochi din epava catre soare sa vad daca da vreaun semn.


...chill.

...papa soarele si hai la somn.

...my dream.



...moartea unei banci, starea de bine a oamenilor din jurul ei.

....nu e reclama la bere ci campanie antialcool.

...una din fetele pe care le-am admirat.

....ziua pe plaja.

...sambata, celebra ploaie.

2 comentarii:

serban spunea...

Da mah, misto... dar parca... nu mai e la fel. Hai dracu sa gasim si altceva de facut... :D

Anonim spunea...

ce tare e poza in care dormi cu cutia de bere in fata...:))
asa om serios de HR esti? :))