joi, 13 februarie 2020

Baterii si portocale

Nu doar ca sa dau un resurect la blog...dupa cateva zile de raceala sau gripa destul de nasoala, acum cand ma simt mai bine imi zic ca ar trebui sa mananc ceva citrice. Deja stiind ca nu am si ca trebuie sa ma duc la Mega sa cumpar imi zic ca lasa ca iau maine, si mananc maine portocale, acum sa ma bag la un joc pe xbox. Ma apuc de jucat si puf....bateriile la controller mor. Ma uit in sertarul in care tin de obicei baterii, nimic, nici urma de baterie dublu A.

Asta e Nicule zic, mergem la Mega luam baterii, luam si citrice e doar la o aruncatura de bat de casa. Ajuns in Mega iau ce trebuie iar la raionul de baterii nici urma de baterii AA. Resemnat, nu imi aduc aminte sa fi injurat dar cert e ca am ajuns in Dedeman sa iau baterii, plecand de la ideea ca abia maine o sa mananc portocale.

Concluzia? Placere, hobby, tampenie?

Niciun comentariu: