duminică, 15 ianuarie 2017

Cum am devenit rocker?

Eu nu am cerut sa fiu rocker, am avut noroc. Prin clasa a 4-a, mi-am cunoscut vecinul de deasupra de la etajul 5 eu locuind la 4, de o seama cu mine, in scoala cu mine dar la o clasa mai buna, el era la B eu eram la C. In clasa a 4-a aveam 10 ani. El, Bogdan, Bosomoiu Bogdan de care nu mai stiu nimic era mai rasarit datorita faptului ca avea cam 80 kg (ii spuneam grasu'), avea plete care treceau de umeri, purta pantaloni de piele, avea un tricou negru pe care scria HEAVY METAL si asculta Metallica si Manowar la maxim. Cat am mai colindat impreuna pe la Romana sa cumparam casete, la chioscul de casete de la noi din intersectie, in magazin la Titan sa luam bratari de rockeri si ochelari ca ai lui Ozzy. El imbracat in rocker, eu nu. Pana cand am mai crescut nitzel si am facut rost de prima pereche de blugi albastri si o camasa cu carouri rosii si negre pe care o purtam la brau iar mai tarziu i-am taiat manecile si care a intrat in istoria mea ca cea mai purtata camasa. El mi-a luat primul tricou rock, (nu mai stiu daca pe banii lui sau ai mei) tricou cu Metallica - Master of Puppets iar pe spate scria Metallica Tour '96, el mi-a facut primul PC prin '97 pe care ne jucam Worms 1 in timp ce ascultam Obituary - Back from the dead. Nu am avut norocul sa am plete la varsta aia, ca tata nu m-a lasat sa am par lung dar am avut marele noroc sa am un prieten adevarat cativa ani buni. Prietenia nu s-a rupt prin cearta, s-a rupt ca ai lui au luat decizia sa se mute din bloc, iar de prin '99-'00 nu prea am mai tinut legatura pana prin 2005 cand am fost cu el, cu Dominic si cu Lita in Ciucas dintr-o intamplare iar atunci a fost ultima data cand am stat de vorba. Marturisesc ca mi-e dor de el. As vrea sa stiu de el, sa beau o bere cu el si sa depanam amintiri si chiar sa reluam prietenia care s-a stins de 11 ani. Am trait cu el o relatie de prietenie adevarata, fara telefon mobil, fara facebook, o prietenie care includea minge, v-ati ascunselea, leapsa, pac pac, sanius, cumpararea unei jumatati de paine pe care o dadeam pe din doua.

Un comentariu:

Radu spunea...

Ca de la rocker la rocker. Frate mi-a placut postarea ta.

Uite in caz ca mai cauti tricouri tari, eu mi le iau de aici https://tspot.ro/. Au o multime de imprimeuri tari

Salutare.