miercuri, 15 octombrie 2014

Cand am deschis usa de la bucatarie am vazut o pisica alba cu pete gri (sau gri cu pete albe) si un strigoi care si-a dat seama ca l-am vazut si a incercat sa treaca mai repede din raza mea vizuala. Am incercat sa zic "prrrutss" sa sperii pisica dar a iesit un geamat stins pt ca sangele imi inghetase de la acea aparitie stranie - strigoiul. Am simtit cel mai rece fior ever pe sira spinarii sau in tot corpul de la urechi pana in talpi. Am inchis usa- am inchis ochii. Am deschis ochii - am deschis usa, aceiasi imagine cu pisica si strigoiul, acelasi fior rece ca gheata si palpitatii puternice (noroc ca am coastele flexibile si nu au crapat). Am mai repetat de cateva ori miscarea doar ca sa resimt acea senzatie de inghet, de neclintire, incepuse sa imi placa sa imi fie frica...mi-e dor sa imi fie frica.

Niciun comentariu: