luni, 23 februarie 2009

pt prieteni

Va multumesc tuturor pentru faptul ca ati dat curs invitatiei la ziua mea si a lui vulturu. Le multumesc si celor care nu au venit din diferite motive personale si care sunt sigur ca au fost sufleteste alaturi de mine si Eagle One. Acum vreau sa va salut pe toti cu ocazia plecarii mele de la party din care imi amintesc doar ca m-am trezit in Dr. Taberei in masina lui Shox iar Elena cu Vera ma tineau (probabil sa nu cad)....datorita vodcii combinata cu cateva guri de tuica la inceput si sticlele de bere de la final, nu prea mai tin minte daca am dat noroc la plecare si nici nu mai stiu daca i-am multumit lui shox pt ca ne-a dus cu masina. Nu mai stiu daca Dominic s-a suparat pe mine ca nu am ramas sa il ajut putzin la curatenie, nu mai stiu daca Lucien cu care imi aduc aminte ca vorbeam la un moment dat, a inteles exact de draqu vorbeam eu, nu mai stiu daca i-am salutat pe vulturu si moshu', stiu parca ca nu am cantat bine (iar), stiu ca nu am nimerit foarte bine cantitatea de mancare la magazin (eu cu vulturu), dar stiu ca prietenii mei s-au simtit bine si ca au venit cu inima deschisa si cu mare placere pentru ca bafta man o data face 28 de ani. Parca mi-amintesc ca m-am pupat cu Marius pe buze... :D ...stiu ca eram fascinat de aparatul foto a lui Fox si de chestiile pe care le facea Dog cu el cu blitz'ul wireless...nu mai stiu daca i-am lasat biletelul de iubire si multzumire lu' "maman" pe coltzul noptierei. De la sfarsit nu prea imi mai amintesc exact mare lucru, defapt imi amintesc plecarea bla bla .....dar nu mai stiu daca am salutat lumea, daca am multzumit si daca am plecat cu zambetul pe buze, dar ceea ce stiu e ca a fost ok.

Multzam fain inca o data tuturor si abia astept sa mai bem ceva (cumpatat).

Diseara dupa ce imi da Dog pozele o sa bag si cateva poze.

P(ie)S: ii multzumesc si lu' Vera pt tot, in special ca ma iubeste.

piss

4 comentarii:

serban spunea...

Bafta, la orice party sunt importante doar 2 beri: prima si a 20-a. In rest...

lucian spunea...

Io unul imi amintesc ca imi vorbeai despre cat de mult iti place sa gatesti impreuna cu cineva. Ziceai, de exemplu, ca tu nu stii sa gatesti ciorba. Dar ca Vera stie. Si ca tu te ocupi de curatat morcovi, de taiat ceapa etc,etc. Apoi imi/ne (mie si lu' Mitzi)povesteai cum faci tu omleta si cum calculezi ingredintele in functie de nr. de oameni care o vor consuma. De asemenea, ne povesteai despre cum prepara ai tai slanina afumata. Apoi ne-ai mai zis cum fac ai tai vinul. Am mai stabilit ca la urmatoarea iesire mai 'serioasa' (cu masini si cu instrumente de gatit) vom contribui cu totii la gatirea unei minunat de gustoase ciorbe. Ca vom avea tuci, bors, legume, carne de pui etc. si ca fiecare va face cate ceva: unii aprind focul, altii decojesc legumele, altii maruntesc legumele, altii sufla in ciorba/in foc, altii gonesc cainii care se aduna, altii pun piedica celor care nu se mai tin pe picioare etc.

daca mai sunt oameni care isi amintesc franturi din discutiile de la party, rugamintea catre ei este sa isi scrie aceste aduceri aminte, astfel incat sa avem in final un ansamblu incoerent de impresii si amintiri de la petrecere.

Anonim spunea...

Ne esti extrem de drag si ne pare rau ca am plecat devreme dar a doua zi trebuia sa mergem...si apoi ultima data cam am depasit cantitatea de alcool permisa am devenit violenta asa ca incerc sa nu.

Te iubim mult si te pupam pe dinti!

Anonim spunea...

Asa.
Music inflames temperament. Wine does too.
Gradual. Punem piatra langa/peste piatra pt. a inalta catedrala sufletului.
Asa cum sufletul este o creatie a materiei, tot asa materia produce suflet.
Dincolo de auto-enuntarea unor enunturi precum cele de mai inainte, al caror rost nu il pricep decat daca as avea lanaga mine o mica sticla cu jack,vreau sa spun ca toata bravada asta a mea este un dead-end in sine. e ca si cum m-as da cu capul de perete pt. a imi demonstra mie insumi probitatea morala si darzenia sufleteasca. De care pot sa uzez in doze controlate, atat cat sa inspir doua surasuri.
Un party este un party. Un party este un loc cu potential de magie si coeziune. De magie pt. ca, de exemplu, un bun aparat foto asociat unui blitz wireless pot crea mici foto-drame secventialiste in derularea lor imuabila catre un final fericit. De coeziune pt. ca un grup, adik o adunatura de oameni isi afla propria implinire in el insusi daca este periodic si in mod regulat auto-validat ca si grup.
Forta coeziunii vine din alaturare. Alaturare a unor oameni care de care mai diferiti. Ceea ce uneste acesti oameni ii si poate desparti. Materialul supus maleabilitatii spiritului de grup il reprezinta membrii grupului si ale lor perceptii, viziuni, credinte, deceptii, asteptari, dorinte, experiente etc. Asa cum 1 si cu 1 face doi la aritmetica, ei pot face 3 la socio-melanj.
Intre ora 23, ora ajungerii noastre (mitzi si io) la party si ora 06.50, cea a plecarii de la party, s-au scurs niste ore. Acestea instileaza (ca sa zic asa) in mintile si corpurile oamenilor prezenti la party un set de senzatii, aprecieri, dezamagiri, stari, vise, halucinatii etc. When the music is over ... unii canta, altii au viziuni; unii vorbesc, altii asculta; unii doresc, altii spera; unii se cearta, altii alearga sa se iubeasca; unii danseaza, altii asculta muzica. Universul de moment se poate concentra in actiunile care se deruleaza in un hol ce leaga 3 camere (5 cu baile, bucataria inclusa in numar). Pisici moarte, caini morti. Bucataria sufletului. In 5 minute, fata unui om de la party a relevat o serie de trairi bine internalizate si foarte profunde. madness. De la bucurie, la speranta. de la furie oarba, la speranta. de la agasare, la crima. dorinta e mama tuturor tarfelor. spaima e un moment de privire in necunoscut. rasul poate avea rol curativ, dar privirea in abis lasa urme. sechele. un dans grotesc. trist. un clovn care se agita, precum un poem in proza scurta.
da, bafta, am impresia ca ai plecat de la party pe picioarele tale. parca imi aduc aminte ca v-am condus cand ati iesit cu shocs la masina. tu si vera si elena. nu mai stiu daca te-ai salutat cu moshu si bulturu, dar cred ca aveai un zambet pe fata.
o limba scoasa jucaus flutura 2 secunde in spatele geamului de la bucatarie. sosoi moare de placere in bratele cuiva care il scarmana. sticle. vodka, bere, vin, tuica,suc,apa. cutii goale, cutii goale pe jumatate, cutii pline, cutii care mai au.
and we will errect a different steeple...
to be continued...efort de grup.