vineri, 23 ianuarie 2009

un timp, doi timpi in diferite timpuri

Daca as sta de vorba cu Dumnezeu si as vedea ca discutia e ok si ne imprietenim, mi-as face curaj sa ii cer un lucru. I-as cere sa imi dea puterea sa pot controla timpul. Nimik din ce am acum nu s-ar schimba, dar as putea sa dau timpul cu o ora inainte cand e vineri dupa amiaza si sunt la job ca sa plec mai repede acasa, as da timpul inapoi cand sunt cu prietenii, iubita, familia in diverse locatii si ma simt bine. As avea mai mult timp sa fac multe chestii.....as da timpul inapoi cand pic un examen ca sa il pot da inca o data. Problema se pune daca as mai vrea sa mor, pt ca daca mor eu vor muri si ceilalti pentru ca nimeni nu va mai da timpul inapoi.

Defapt problema nu e cum as controla eu timpul...pentru ca sunt un gestionar destul de bun al timpului, problema e cum dau de Dumnezeu ca sa ii cer asta fara sa trebuiasca sa mor.

Niciun comentariu: