luni, 13 octombrie 2008

Viata e scurta si de cacat dar merita traita 300 de ani

Ca viata trece repede stie oricine, facand abstractie dementii si copii sub 5 ani, dar ca e de kkt oare stie oricine? Pai sunt perioade in care nimic nu iti iese, totul merge prost, salariul abia l-ai luat si mai e o gramada de "viatza" pana la urmatorul, momente depresive, iubiri neimplinite, boli, tragedii, moartea persoanelor apropiate (familie, prieteni, profesori etc). Atunci cand te aflii intr-o astfel de perioada iti bagi pula in tot, ca nimik nu merita sa fie bagat in seama, ca e aiurea, ca te-ai nascut ca sa treci prin cacat si apoi sa mori si tot felul de ganduri. Pe urma aproape toti natural incepem sa gandim realist si optimist in acelasi timp...pai ca totul va fi bine, ca iubire ocium va fi pana la urma, ca de boala oricum te faci bine, ca trebuie sa treci peste moartea cuiva drag ca sa nu pierzi si alti oameni care inca sunt langa tine sau sa nu te piarda ei. Viata merita traita din plin cu bune si rele.

Nu stiu ce dracu am vrut sa spun dar va inchipuiti si voi ce vreti. Oricum daca am fi trait ca cioara 300 de ani ne-am fi mancat ca si cainii intre noi. Intrebarea e.....oare a fost bine gandit sa o tulim pe 60, 70, 80 de ani sau trebuia sa o intindem pe la 300 de ani?

Totusi 200 si ceva de revelioane erau cam multe zic eu in prostia mea :))))))))

2 comentarii:

Anonim spunea...

Poate pe la 300 de ani ne maturizam si noi si ne gaseam echilibrul...pana si manelistul ajungea sa asculte chopin si toti stiam sa apreciem cu adevarat ca soarele rasare

Anonim spunea...

O vorba din popor spunea: " dc viata ti-a dat lamaie, tu fa limonada cu ea".
Nu prea sunt de acord cu vorba asta, asa ca am adaptat-o eu dupa mine putere:" dc viata ti-a dat lamaie, foloseste-o sa faci vodka tonica". Nu e necesar sa traim 300 de ani pentru a bea si "profita" de vodka tonica, pentru ca-si pierde din gust. Asa ca mai bine 40,60,80 da buni si "tonici". M