vineri, 10 octombrie 2008

Manusi

-Ce faci ba?
-Caut manusi. Stii ce ieftine sunt? 2 ron. Vrei si tu?
-Ba, am nevoie pt ca sa nu ma intep in deget ca altfel o sa mor.
-Cum adica o sa mori?
-Pai, ursitoarele la nastere mi-au ursit ca daca ma intep vreodata in deget o sa mor si de aceea cand car lemne la tara sa bag in soba port manusi de sudor ca sa nu imi intre vreo ashchie.
-@#&!???
-Da, asta e adevarul, stii tu ca in povestea cu fecioara/printesa din padurea fermecata care nu avea voie sa coasa pt ca sigur era proasta si se intepa si murea daca se intepa.
-AAAA, da, mi-aduc aminte cum au ascuns aia toate acele din imparatie. Ba, tu faci mishto de mine?
-Nu ba, sa mor in chin de draci.

Si asa am dezvoltat eu cu Cristabel subiectul "Manusi de protectie pt muncitori"

2 comentarii:

Anonim spunea...

Da ...si la mine n-au vrut ursitoarele sa vina sa urseasca..deci sunt facatura diavolului:))

Phlebotomized spunea...

pai... si cu degetarele cum ramane?