vineri, 4 aprilie 2008

A treia zi de "Samit"

S-a dus dreaqu si asta. Cica a fost un succes, ca Romania e mai vizibila pe harta lumii, ca avem o "casa" foarte mare si frumoasa si demna de cartea recordurilor. Bush s-a distrat pe cinste cu ai lui si ai nostrii, Put(z)in destul de dur la adresa NATO (cam pe buna dreptate, ca a venit cu argumente logice)...Ucraina si Georgia si-au luat'o in "mana"...bine ca nu s-au suparat, ca se asteptau sa nu intre. Per total a fost ok Summitu', ziaristi cu miile, caini comunitari, restrictii, stegulete pe stalpii de lumina, lunestisti, sepepishti, talibani, vikingi, frumos dom'le frumos.

A treia zi interesanta dar fara mare valva.

In rest, cu scutul anti racheta nici eu nici Put(z)in nu suntem de acord pt. ca atunci cand o sa murim si sufletele noatre se vor duce catre cer...poc poc ne distrug astia ca nimic nu trece si ne ducem dreaqu, inapoi in jos, la Belzebuth. Tzelul meu este sa cant "Child in Time" la harpa si unde altundeva in afara de rai il pot canta, ca numai acolo toata lumea stie sa cante la harpa, doar nu ma apuc acum in timp ce traiesc sa invatz sa cant la harpa?

Pe langa scutul anti racheta, pretul la gaze ramane acelasi, DAR....Basescu se va duce la Moscova la invitatia lu' Put(z)in......na, asta da treaba.

Cina cu toti "bossi" la masa la Hilton fost ok, dar am fost retzinut si nu am putut sa ajung...m-a sunat Put(z)in, m-a facut bulangiu...dar am avut treaba....mi-am cumparat un palosh din sec. al V lea, ca doar sunt porc porc.

Niciun comentariu: