miercuri, 5 mai 2010

revenire de primavara-vara

OK. Am inceput asa soft cu un ok ca sa nu mi-o ia razna creierul si inima pentru ca scriu pe blog. Intr-adevar, nu am mai scris pe blog de ceva vreme pentru ca nu am avut chef/subiecte de scris si pentru ca am avut ceva treaba. La indrumarea Zburatorului si a Unghiarosiecerecuvintesiimagini, va anunt ca nu am murit "Lua'ma'ar moartea sa ma ia", nu am disparut rapit de alieni, nu m-am mutat din Romania (traiasca Romania).

Am facut ceva poze in ultima vreme, m-am plimbat ceva cu noua mea bicicleta in ultima vreme, m-am si distrat in ultima vreme, baui ceva alcoale in ultima vreme, am fost destul de prins la job in ultima vreme, m-am simtit excelent de 1 mai cu gashca iar masina imi consuma putzin.

O sa incerc diseara sa bag cateva impresii/poze din w/e'ul ce tocmai a trecut, w/e'ul cu 1 mai. Nu am ales marea nici anul asta ci am ales zona Sibiului ca sa petrecem mini-vacanta conform traditiei de 1 mai.

Am facut o gramada de poze, o sa postez diseara cateva, dar pentru ce am facut o gramada de poze? Ce dracu o sa fac cu ele? Pozele pe care le-am facut de'a lungu' timpului, chiar si pozele din w/e ce tocmai a trecut, sunt deja niste triste amintiri ale unor vremuri vesele.

Urmatoarea iesire cand o sa fie? ca eu ................

Un comentariu:

Anonim spunea...

asa, asa, asa :D