vineri, 12 februarie 2010

Cartea in dar aduce un calculator la copiii din rural

Ma copii frumoshi, cum ar zice Baftutza, ideea (lui Bafta) e asa, scurt pe doi:

Punem mana de la mana si alegem din biblioteca niste carti citibile. Sa nu fie filosofice, ezoterice sau, intr-un cuvant simplu, grele.

De ce dracu' sa facem asta, va veti intreba, poate?!

Pai de-asta: luam cartile stranse, plus calculatorul de acasa (bloc) de la bafta si le donam pe toate unei scoli saracane din mediul rural, preferabil din cel al Moldovei (dar nu-i obligatoriu).

Care e termenu' de finalizare scontat de noi? pai mijlocul lunii martie.

Cum vom proceda?
iac-asa: alegem scoala, merem acolo, vb. cu directorul, stabilim cum procedam/ce cartoage trebuie facute, apoi alegem ziua in care mergem sa ducem toate alea. si, apoi, le ducem, fireshte!

Logistica necesara: pana acum, avem masina lu' bafta, iar combustibilu' il punem mana de la mana.

pt. alte detalii, va stam la dispozitie.

PS. acest textul a fost scris pe mail de Lucien la rugamintea mea.

Pentru cine vrea sa doneze o carte va rog sa scrieti la:

nicusor_manta@yahoo.com sau lucian_voinea@yahoo.com

Dupa ce se va finaliza actiunea vom posta poze.

5 comentarii:

Diana spunea...

Bravo, buna idee. Am sa caut si eu pe acasa carti, dar nu vreti sa largim aria de acoperire a actului caritabil la: haine, jucarii si alte lucruri care le-ar putea fi de folos? si daca punem 10 lei de fiecare cred ca se aduna o suma din care sa luam ceva util. P.S: In zona rurala a Vasluiului stiu din statistici ca e saracie mare :(

baftaman spunea...

Salutare ma frumusetze mica. Dupa ani de lipsa din anturajul meu in sf gasesc un comment de la tine.

Aceasta actiune este de a strange doar carti pe care sa le dam unei scoli. Dupa ce se va incheia actiunea cu cartile, ne mobilizam sa facem si cu haine si alimente pt ceva azile de batrani sau case de copii. Vera a venit si ea cu o idee sa punem fiecare cate 10 lei si sa cumparam mancare de animale si sa ducem la adaposturi de caini.

Tinem legatura....pana una alta da-i bataie cu cartile. Timpul trece cartile pe hartie raman.

Anonim spunea...

Vericuleeee!!! Ma bag si eu! Da-mi este permis sa largesc cercul? Ce zici? Bag si pe blogul meu anuntul si sa il dau mai departe?
Va pup! :*

baftaman spunea...

Orice cart(i)e, de la oricine este binevenita.

coltzuu spunea...

eu zic sa mergem la tribute pantera...in martie...si strangem acolo cartile