duminică, 3 ianuarie 2010

Cum am petrecut sf. de an cu nea' Marian

Sf lu' 2009 in cateva imagini.

...bantuind pe campuri

...stat de vorba cu timpul pe 30 a doishpea

...Prejmer

...Harman

...prin Brasov

...aia neagra la care am lucrat cu nea Marian cand eram bauti

....prin Covasna (oras nasol)

...totul se duce dreaq, slava Domnului

...o satana blanda

...v'ati prins voi
....biserica muzeu din Arcus

...echipa de shoc datorita lu' nea Marian saracu'.

Nea Marian e fratele nostru ca sigur va intrebati cine e. E un om bun, multumesc lui Dumnezeu, dar le cam are cu beutura.....a avut si necazul ala.....si are doua fete...painea lu' Dumnezeu, frumoase, istete...au intrat si la stat la facultate.....pai si ne Marian a facut profesionala la Sibiu, a lucrat saracu ani de zile in fabrica, e bun meserias dar ce sa faci? le cam bea, si totusi are pensie frumushica...dar problema e ca sta mai mult beat...si in noaptea de revelion a fost "pishat" ....Nu am pus poza si cu el ca tanti Mariana nu stie ca a facut cu noi revelionul....

Piss....

2 comentarii:

lusien spunea...

te-ai tinut de cuvant in ceea ce priveste nea' Marian...ceea ce e bine. ar fi si ceva de rau?! pai poate faptul ca n-am avut zapada.
in rest, eu unul m-am simtit chiar bine. si cred ca nu am fost singurul...

mihaela spunea...

si noi am avut un marin de revelion. un monstru marin :))