duminică, 22 noiembrie 2009

La pescuit 21 noiembrie 2009

15 grade, soare, fara vant, niste vin roshu si niscaiva bere, eu, Vera si Nelu (tatal Verei). Pusi pe fapte mari, o zi pefecta pentru pescuit. Ajungem la balta rapid, bem cate un pahar cu vin, aruncam unditele in apa gandindu'ne la ce o sa prindem.....asteptam....nimic...eeee asa sunt pescarii, trebuie putina rabdare. Mai asteptam nimik, ma duc sa fac niste poze.

...balta

...copacul orfan

...avionul care a survolat zona cat am fost acolo.

...revenind la partenerii de pescuit am zarit o ciupercuta...pac o poza.

-Ceva ceva?
-Nici urma de peste (vera cu nelu strigand in cor).

Cand hop un fluture s-a asezat pe pantalonii mei de piele sa le dea o pata de culoare...


Daca tot nu misca nimic la plute, am mai bagat cateva poze.

...un cal putere.

...singurele flori ramase pe camp.

..un el sau o ea, dreaq stie.

Dupa vreo 4 ore de stat pe balta, vazand ca si pasarile pleaca am decis sa plecam si noi acasa sa frigem pe gratar niste macrou cumparat.

Rezultatul iesirii:
-relaxare totala;
-liniste;
-0(zero) peste prins.

Niciun comentariu: