vineri, 15 mai 2009

a consuma alcool sau a nu consuma alcool

Cum draqu ar fi viatza fara bautura si aici nu ma refer la suc, apa, soda caustica sau ce dreaq mai beau unii. Ma refer la alcool, cum ar fi viatza fara alcool?
- mai putzine accidente de masina pe sosea?
- zero baruri si cluburi dar milioane de cofetarii?
- cupluri fericite, ca barbatu nu vine beat acasa, nu sta si bea ca porcu dupa care se culca si sforaie?
- productie mult mai mare in fabricile pline de muncitori betzivi?
- 3 rafturi in minus in hypermarketuri si magazine?
- Amy Winehouse ar canta live si si-ar aminti versurile cantecelor?
- am inceta sa ne credem zmei, vikingi, parashutisti, bataushi, elevati si cu o dictie perfecta :)))? (adevarul e ca eu beat pronunt perfect cuvintele "parcimonios" si "exhaustiv" - martori Danaila si Dominic, pe cand treaz daca le pronunt mi se prinde limba intre dintzi).

Cum ar fi viatza cu alcool in sange?
- ca si pana acum. ;)

15 comentarii:

serban spunea...

sau:
- mai putine femei vazute "frumoase"
- mai putin timp pierdut
- mai putini "amici" de macheala de nu-i stii cum ii cheama a 2-a zi :)))
- mai putine "tinere trase printr-un inel de butoi si cu fetze de mumia 2" combinate..,

a sunat cam misogin, dar asta e :))))

razvratitul spunea...

misogin, nemisogin, tot cacatul ala e; de ce trebuie sa fie misogin cand e ceva adevarat despre femei (sau, ma rog, o mare parte dintre femei)???
adevarul ca viata fara alcool ar fi aiurea rau de tot. poate ca multi ar lua-o pe droage, bleah!!!

serban spunea...

little one, nu neaparat.
viata fara alcool poate sa fie ok.
plm, doar nu d-aia bem, sa ne facem viata frumoasa.
e doar o completare ;)

ps. pe mine personal ma umple de spume ideea ca daca nu bei esti de cacat.

razvratitul spunea...

nici n-am zis ca daca nu bei esti de cacat; doar ca atunci cand simti nevoia e bine sa ai la indemana ;) acu, depinde de persoana, cat de des are nevoie...
iar unii chiar de aia beau, si fiind marinimos, ma gindisem si la ei :D

fetita cu chibrituri spunea...

mariuse,se vede treaba ca e cam nasol pe smardan la fitze :D. cam suparat,tinere! vezi dc nu ai vrut la hipsteritze,la indie,asa iti trebe :)))

fetita cu chibrituri spunea...

p.s. :las' ca nici cu barbatii nu mi-e rusine. chiar deloc!

conu si marius si viorel... spunea...

da man...
stiiiimmmm.......
hahahahahahaha....
da`n alta ordine de idei
(intr-o cu totul alta)
cum ti-ai instalat hit-counteru`?

serban spunea...

Fiecare cu ce-l doare si mai ales unde il doare.
Bafta, Stroe e geloasa ca nu am invitat-o pe smardan la bere, d-aia caraie atata si se arde... cu chibriturile :)))

baftaman spunea...

yo dog, ce sa spun....nu ma bag, nu ma amestec pt ca eu cunosc doar o tipa pe nume Stroe...si anume Violeta Stroe ..cantata de Sarmalele Reci...

fetita cu chibrituri spunea...

aha! e una in firma pt care lucrez :violeta stroe. nu vreau sa stiu ce glume si-a luat aia :)).

ps : nu ma oftic si nu-s invidioasa pe terasele din smardan. stii ca mie imi place s-o ard junkie si la jeg (la roackeri obositi sau la hardcoristi).nici sa ma rogi in genunchi nu vin in smardan :)))

pps : daca nu bei,esti de cacat ! (eu nu am putut sa beau la un party--cata tristete) :D

Anonim spunea...

De fiecare data cand imi dau intalnire cu cineva folosesc termenul de iesit la o bere.....daca nu ar fi existat bere probabil ca nu imi mai dadeam intalniri....deci nu as fi avut prieteni.....si atunci tu cine esti?

fetita cu chibrituri spunea...

de multe ori ziceam hai la o bere si de fapt era vodka :))). dc nu era bere,sigur ieseati la altceva:cico,tarie,inghetata pe bat,bicicleta,role etc. sau la un film cu homosexuali de almodovar :)))))

baftaman spunea...

E o treaba generala asa chestia asta cu "hai ba la o bere"...e ok ca se iese, la o "ceva" nu neaparat bere....dar mie imi place tare ca se spune...sau ma rog in grupul meu se spune si dog stie foarte bine "hai ba, bem o bere? - da, hai sa lingem o bere" si a doua zi ne amintim doar prima si a 20'a bere...concluzia e ca imi place ca iesim la o bere si defapt bem "n" beri

serban spunea...

Pai restul e sub semnul tacerii si numai cei avizati stiu despre ce este vorba.
Cum ar suna "hai bah la 20 beri?"

Lucas!nDaSky spunea...

la noi in gang 'berea' se fumeaza si se serveste cu suc:):):) 'ebinema :D