joi, 5 iunie 2008

Inaltarea Domnului

Azi dimineatza am aflat ca este inaltzarea. Sunt aproape sigur ca 80 % din orasheni nu stiu ca azi este inaltzarea, suntem atat de infundati in sistemul asta al jobului, banului, fotbalului, ziarelor on'line, si al altor kkt'uri incat uitam de sarbatori, zile de nastere, etc. Pai daca nu am astepta vacanta de pashte si cea de craciun adik acele 2 zile libere, habar nu am avea ca este sarbatoare, noi defapt nu asteptam sarbatorile ci asteptam mini-vacantele. Cam trist as putea spune. De cativa ani nu se mai spune “hristos a inviat – adevarat a inviat” de paste, nu se mai spune “hristos s'a inaltzat – adevarat s'a inaltzat” de inaltzare, nu se mai spune “craciun fericit” de craciun decat in cazuri exceptionale, eventual se trimite un SMS la toata agenda din telefon sau se da un mass pe messenger. La fel de trist, anul asta am comis'o si eu de pashte cu acelasi SMS trimis la cativa oameni din lista telefonului meu.

Hristos s'a inaltzat.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Adevarat S-a Inaltat! Daca nu auzeam clopotele din Buftea, ca aici se mai aude si altceva inafara de masini/claxoane, betoane sparte, constructii de cutii de chibrit, n-as fi stiut nic eu. Sper uimirea mea ca te luai de mass-media, azi dim la radio am auzit Hristos S-a Inaltat! si Adevarat S-a Inaltat!...Pentru tot ce ni se intampla, pentru strutii structurilor sociale, care am devenit, hai sa nu mai dam vina pe ceilalti si sa ne purtam singuri crucea.